пʼятницю, 2 червня 2017 р.

Інтерактивні ігри


Розум дитини – не посудина, яку слід заповнити,
                                                      а смолоскип, який треба запалити.
                                                                                                      Плутарх

Мета інтерактивного навчання – створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.
Суть інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це базується на співпраці, взаємонавчанні: вчитель – учень, учень – учень. При цьому вчитель і учень – рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання. Інтерактивна взаємодія виключає домінування одного учасника навчального процесу над іншим, однієї думки над іншою. Під час такого спілкування учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати обґрунтовані рішення.
   Застосування інтерактивного навчання здійснюється шляхом використання фронтальних та кооперативних форм організації навчальної діяльності учнів, інтерактивних ігор та методів, що сприяють навчанню вміння дискутувати.



     при кооперативній формі: робота в парах ("Облич до обличчя”, "Один – удвох – усі разом”), робота в малих групах, акваріум;
     інтерактивні ігри: "Рольова гра”, "Драматизація”, "Спрощене судове слухання”;

https://learningapps.org/display?v=pns7agfhk17

Немає коментарів:

Дописати коментар

Інтернет-ресурси

http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/